تعامل مخابرات منطقه مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک در جهت ارتقای زیرساختهای ارتباطی مراکز درمانی گالری
در راستای توسعه تعاملات بینسازمانی و بهمنظور رفع چالشهای ارتباطی مراکز آموزشی و درمانی، نشست مشترک مخابرات منطقه مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد.
ادامه مطلب








